Kompetencje Sekretarza Gminy Panki

Funkcję Sekretarza Gminy Panki pełni Pani mgr inż. Elżbieta Wachowska tel. (034) 317-90-35 wew. 23

Do zadań sekretarza należy w szczególności:

  1. kierowanie pracą urzędu;
  2. dekretowanie korespondencji wpływającej do urzędu;
  3. zapewnienie właściwej organizacji i funkcjonowania urzędu;
  4. opracowywanie projektu zmian struktury organizacyjnej i projektu regulaminu organizacyjnego urzędu i innych aktów wewnętrznych w zakresie organizacji urzędu;
  5. koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendami i spisami;
  6. koordynacja spraw w zakresie dostępu do informacji publicznej;
  7. organizowanie pracy i uczestnictwo w pracy komisji przeprowadzającej nabór na wolne stanowiska urzędnicze;
  8. opiniowanie statutów i regulaminów jednostek organizacyjnych gminy i prowadzenie ich zbioru;
  9. ustalanie dla pracowników zakresów obowiązków;
  10. usprawnianie pracy urzędu i nadzór nad doskonaleniem kadr;
  11. kontrola dyscypliny pracy;
  12. współpraca z Radą Gminy ;
  13. nadzór nad prowadzeniem rejestrów i zbiorów aktów prawa miejscowego;
  14. nadzór nad prowadzeniem rejestru i rozpatrywaniem skarg, wniosków i petycji;
  15. informowanie mediów o działalności, programach i pracy Rady Gminy, Wójta i Urzędu oraz zapewnienie dziennikarzom dostępu do informacji w granicach przewidzianych przepisami ustaw: Prawo Prasowe, ustawa o ochronie danych osobowych;
  16. załatwianie indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej oraz wykonywanie innych czynności administracyjnych - na podstawie udzielonych imiennie upoważnień;
  17. składanie oświadczeń woli w imieniu Gminy w granicach udzielonych pełnomocnictw;
  18. przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców;
  19. poświadczanie pozostawania osoby przy życiu,
  20. organizowanie i nadzorowanie działalności prowadzonych przez Gminę placówek oświatowych.


Dostępne podkategorie:
CV
Kompetencje